Administrator pentru Centrul de Tranzit pentru Refugiați gestionat de Fundația Bethany
Tip job: part-time/full-time (4h-8h/zi)
Oraș: Iași

Credem cu tărie că avem responsabilitatea individuală şi colectivă de a ne trata semenii cu respect şi demnitate, iar compasiunea şi empatia fată de semenii noştri, care trec prin încercări foarte mari ne-au determinat să ne mobilizăm în încercarea de a le fi alături. Avem nevoie de mai mulţi oameni în echipa Bethany care să rezoneze cu determinarea noastră de a lua atitudine şi a se implica în cadrul Centrului de tranzit pentru refugiaţi.

Trimite o scurtă Scrisoare de intenție și CV-ul tău până în data de 23 martie 2022 la adresa geanina.hujei@bethany.ro. Persoanele selectate vor fi contactate pentru programarea la interviu. Informații suplimentare pot fi oferite la numărul de telefon 0729 033 376.

Job description

Mare parte din timpul tău te vei ocupa de coordonarea şi implementarea fluxurilor din cadrul Centrul de Tranzit pentru Refugiați gestionat de Fundația Serviciilor Sociale Bethany.

Ce presupune munca ta?

  • Coordonarea şi implementarea activităţilor Centrului
  • Primirea, înregistrarea şi evidenţa refugiaţilor care trec prin Centru
  • Evaluarea nevoii de voluntari
  • Instruirea şi asistarea voluntarilor
  • Stabilirea sarcinilor pentru fiecare voluntar
  • Actualizarea bazelor de date – refugiaţi şi voluntari
  • Gestionarea relaţiilor cu instituţiile publice şi private

Ştim că nu este o interacţiune cu care suntem obişnuiţi, ştim că nu am trăit evenimente legate de război, dar nu te îngrijora, căci avem colegi și voluntari care te vor ajuta și îți vor fi alături.

Poți fi parte din echipa noastră dacă:

  • Eşti absolvent(ă) de studii superioare (în domeniul socio-uman, economic, administrativ)
  • Ai cel puţin 2 ani experienţă în activităţi de coordonare şi administrative (inclusiv voluntariat)
  • Prezinţi abilităţi de motivare, organizare și relaţionare interpersonală
  • Eşti empatic(ă) – este important să ai capacitatea de a simţi durerea cuiva aflat în suferință, dar să îţi foloseşti în același timp și raţiunea și inima
  • Dai dovadă de capacitate managerială, în special planificare şi organizare, capacitate de a împărţi responsabilităţile cu cȃt mai multe persoane pentru a asigura calitatea şi eficacitatea
  • Eşti responsabil(ă) – trebuie să ştim că ne putem baza pe tine că îţi îndeplineşti sarcinile şi respecţi termenele
  • Eşti disponibil(ă) la lucru în ture de 4 sau 6 ore/zi
  • Deţii noţiuni de contabilitate şi gestiune primară, de gestionare a fluxului de documente
  • Ai experienţă în calcul tabelar (MS Excel), e-mail, aplicaţii online
  • Eşti atent(ă) la dinamica echipei – eşti interesat(ă) să menţii o atmosferă motivată, pozitivă şi productivă în cadrul echipei
  • La rȃndul tău eşti motivat(ă), proactiv(ă) şi indepenedent(ă)

Ce îți oferim noi?

  • Sprijin din partea coordonatorului centrului şi a managementului fundaţiei – pentru că ne dorim să găsim cele mai bune soluţii de rezolvare a problemelor identificate și pentru că ne pasă de oameni
  • Un spaţiu bine echipat, adaptat şi flexibil – ştim că mediul de lucru stimulează inovaţia şi este esenţial pentru starea de bine a specialiştilor şi voluntarilor
  • Interacţiune alături de colegi pasionaţi de ceea ce fac, alături de care te poţi dezvolta continuu
  • Decontarea transportului pentru turele de noapte

Ce așteaptă colegii tăi de la tine?

  • Să fii responsabil(ă) şi să se poată baza pe tine
  • Să înveți în permanenţă şi să îti doreşti să performezi
  • Să asculți şi să comunici clar
  • Să fii inovativ(ă) şi să aduci îmbunătățiri procesului tău de muncă şi programului
  • Să ai o atitudine pozitivă, să le placă să colaboreze cu tine
  • Să ceri ajutor atunci cȃnd ai nevoie şi să oferi atunci cȃnd ți se cere
  • Să respecți promisiunile şi deadline-urile

Descrierea programului

Fundația Serviciilor Sociale Bethany sprijină copiii vulnerabili prin acordarea de servicii sociale, psihologice şi terapeutice şi prin implementarea de programe educaţionale menite să reducă decalajul de dezvoltare în rândul acestora. În cadrul Centrului de Tranzit pentru Refugiați gestionat de Fundația Serviciilor Sociale Bethany ajung refugiaţii care vor sau au nevoie să rămȃnă pentru o perioadă scurtă în Iaşi, au nevoie de ajutor pentru a ajunge la alte destinaţii sau cei care au nevoie de sprijin material.

Centrul funcţionează non-stop (pe ture). Echipele formate din coordonatorii de tură şi voluntari îi ajută pe refugiaţi cu produse de igienă, masă şi cazare, cu informaţii necesare pentru deplasare şi transport. În fiecare tură vor exista voluntari vorbitori de limbă ucraniană.

În cadrul centrului au fost create mai multe spaţii: de servit masa, de joacă pentru copii, vestiare, zonă de depozitare produse de igienă copii şi adulţi, îmbrăcăminte.


GDPR

Trimițând CV-ul la adresa noastră de înregistrare, ne dai acordul tău explicit pentru prelucrarea datelor tale numai în scopurile impuse de legislația muncii. În conformitate cu Politica noastră de confidențialitate, Fundaţia Serviciilor Sociale Bethany prelucrează datele personale ale candidaților în cadrul procesului de recrutare/selecţie, numai în scopuri reglementate de Codul Muncii sau alte activități pentru care există o bază legală. Prin politica noastră internă de confidențialitate, îţi garantăm că, dacă nu eşti admis pe postul pentru care ai aplicat, CV-ul tău va fi scos din evidenţele fundaţiei.