Psihopedagog
Tip job: Part-time (4 ore/zi)
Oraș: Targu Frumos, județul Iași
Responsabilități principale
- Planificarea și organizarea activităților de educație non-formală a copiilor din medii dezavantajate
- Asistarea și îndrumarea copiilor în vederea realizării și înțelegerii temelor
- Monitorizarea situației școlare și asigurarea implementării programului cu ajutorul voluntarilor
- Formarea deprinderilor de muncă independentă la copii
- Realizarea, planificarea și organizarea de activități non-formale de dezvoltare pentru copii (muncă în echipă, socializare, comunicare, exprimare emoțională, etc.)
- Activități de învățare experențială (excursii, vizite la muzee, etc)
- Implementarea instrumentelor de lucru (stabilirea obiectivelor de învățare non-formală și redactarea PIP – din sfera deprinderilor de viață independentă – educație non-formală, recreere/socializare, sprijin la teme)
- Evaluarea periodică legată de nivelul de achiziții școlare, stiluri de învățare
- Informarea familiilor copiilor cu privire la participarea la activitățile recomandate a se desfășura în familie
- Participarea la pregătirea materialelor de prezentare și promovare a programului
Competențe
- Absolvent studii superioare de specialitate (licență în domeniul psihologie/psihopedagogie)
- Experiență minimum 6 luni în programe de educație non-formală/activități educaționale și în domeniul neguvernamental
- Capacitate de a forma grupe de copii din clase diferite
- Capacitate de gestionare a conflictelor și de rezolvare a diverselor situații
- Experiență în lucrul cu familiile copiilor din medii dezavantajate (prezintă avantaj)
- Persoană pro-activă, pasionată de educație non-formală, cu inițiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilități organizatorice
- Flexibilitate, adaptabilitate la diverse activități și contexte de lucru, entuziasm, creativitate și dorință de asumare a responsabilității
- Abilități de organizare eficientă a sarcinilor și gestionare eficientă a resurselor
- Experiență de lucru cu Facebook, Instagram și alte canale Social Media
- Cunoștințe temeinice de operare PC (Word, Power Point, Excel – baze de date)
Beneficii
- Program de lucru flexibil
- Asigurare/decontare transport
- Un mediu de lucru orientat spre dezvoltare profesională și organizațională
- Context de lucru provocator, care creează și încurajează inițiativa proprie și posibilitățile de dezvoltare
Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 09.04.2021, la adresa geanina.hujei@fun.wpmyway.com. Vă rugăm să menționați în subiectul mesajului: Asistent Social Fundația Serviciilor Sociale Bethany. Vor fi contactate doar persoanele care îndeplinesc cerințele menționate și sunt selectate pentru interviu.
Pentru detalii suplimentare, persoana de contact: Geanina Hujei, coordonator Centru de zi pentru consiliere şi sprijin pentru părinți și copii, telefon 0729 033 376.
Comentarii recente