Asistent social – Centre de Zi
Tip job – full-time (8h/zi)
Oraşe – Iaşi și Târgu Frumos

Căutăm coleg(ă) cu experienţă în management de caz şi în lucrul cu familiile copiilor aflați în nevoie, cu precădere copii cu dizabilități și copii din familii cu statut socio-economic scăzut

Cerințe specifice

  • Absolvent(ă) de studii superioare în domeniul asistenţei sociale (licenţă)
  • Aviz de exercitare a profesiei eliberat de Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali
  • Experienţă în domeniul social – (minimum 2 ani vechime de practică în domeniu)
  • Cunoştinţe privind legislaţia şi standardele de lucru aplicabile în domeniul protecţiei copilului
  • Experienţa în lucrul cu familiile copiilor cu dizabilităţi (poate fi un avantaj)
  • Minimum 1 an experienţă în cadrul proiectelor cu finanţări naţionale/internaţionale (poate fi un avantaj)
  • Cunoştinţe operare PC: nivel avansat Microsoft Office – Excel, Word, PowerPoint; Outlook
  • Cunoașterea limbii engleze (nivel B2)
  • Permis de conducere categ. B

Ce presupune job-ul?

  • Evaluarea şi admiterea beneficiarilor în serviciile Centrelor de Zi
  • Analiza, evaluarea şi reevaluarea periodică a cazurilor
  • Identificarea şi evaluarea riscurilor şi a problemelor beneficiarilor
  • Dezvoltarea, împreună cu echipa multidisciplinară, a modalităţilor de intervenţie, planurilor de acţiune şi măsurilor specifice în domeniul asistenţei sociale pentru beneficiarii Centrelor de Zi
  • Participarea la elaborarea şi implementarea instrumentelor de lucru pentru beneficiari, în cadrul echipei multidisciplinare, monitorizează Programul personalizat de intervenție, completează în dosarele personale ale beneficiarilor instrumentele de lucru specifice
  • Organizarea şi realizarea grupurilor de suport, a programelor de educaţie parentală pentru beneficiarii vizaţi de serviciile sociale din cadrul Centrelor de Zi
  • Asigurarea sprijinului familiei/aparţinătorilor, când situaţia o impune, în vederea menţinerii relaţiei cu aceștia prin implicarea acestora în realizarea obiectivelor stabilite în Programul personalizat de intervenție
  • Se informează şi cunoaşte condiţiile mediului social din care provin beneficiarii, și menține contactul cu aparținătorii/ reprezentanții legali
  • Studiază legislaţia ce se referă la protecţia copilului și dizabilitate, îşi orientează activitatea în conformitate cu aceasta şi răspunde de aplicarea ei în cadrul serviciului social; întocmeşte și respectă procedurile operaţionale ale serviciilor sociale conform standardelor în vigoare
  • Colaborează cu toate instituţiile din comunitate care pot oferi servicii complementare beneficiarilor
  • Participă și desfășoară activități atât în cadrul serviciului social, cât și în comunitate, împreună cu beneficiarii
  • Gestionarea dosarelor, a actelor de identitate şi a documentației ce atestă starea civilă, socială şi materială a beneficiarilor din cadrul serviciului social; reactualizarea dosarelor sociale şi a documentelor când situaţia o cere.
  • Facilitarea creşterii gradului de acces la servicii sociale, educaţionale şi de sănătate a familiilor copiilor
  • Consolidarea, păstrarea şi dezvoltarea colaborărilor cu instituţiile care activează în domeniul protecţiei copilului
  • Contribuție la organizarea evenimentelor speciale anuale ale fundaţiei precum şi a altor evenimente punctuale
  • Realizarea deplasărilor în teren pentru efectuarea anchetelor sociale, deplasare în afara localităţii în vederea realizării vizitelor.

Ce îţi oferim noi:

  • Oportunităţi de participare la diferite formări, traininguri, schimburi de experienţă, conferinţe, evenimente
  • Sedinţe lunare individuale cu coordonatorul programului şi de echipă – pentru că suntem orientaţi spre beneficiari şi specialiştii din echipe, spre identificare de soluţii pentru că ne pasă de oameni şi conştientizăm importanţa feedback-ului
  • Interacţiune cu colegi pasionaţi de ceea ce fac, alături de care te poţi dezvolta continuu
  • Creştere progresivă a salariului – salariul tău va creşte în funcţie de rezultate şi plus valoarea pe care o aduci în fundaţie
  • Program flexibil – oricȃnd ai nevoie de timp liber, poţi să îţi iei, dar trebuie să te asiguri că nu încurci beneficiarii şi echipa
  • Maşină de serviciu pentru realizarea anchetelor sociale

Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea de mai sus, trimite-ne un mail cu CV-ul tău si Scrisoare de motivație pȃnă în data de 22 ianuarie 2025, la adresa beatrice.darie@bethany.ro. Scrisoarea de motivaţie trebuie să cuprindă experienţa şi abilităţile cele mai relevante.

Doar persoanele care îndeplinesc cerinţele menţionate şi sunt selectate vor fi contactate pentru programarea la interviu. Informaţii suplimentare pot fi oferite la nr.telefon: 0742208223.

Vă rugăm menţionaţi în subiectul mesajului: ASISTENT SOCIAL – CENTRE DE ZI

Aplicȃnd pentru această poziţie sunteţi de acord ca datele transmise să fie procesate în vederea realizării selecţiei.

Despre noi:

Fundația Serviciilor Sociale Bethany este o organizație non-guvernamentală înființată în data de 10 ianuarie 1994, conform sentinței civile nr.1/10.01.1994, care are misiunea de a îmbunătăți calitatea vieții persoanelor vulnerabile, în special a copiilor și a familiilor, oferind servicii sociale și promovând practici profesioniste în asistență socială.

Fundația Serviciilor Sociale Bethany este unul dintre primii vectori ai schimbării practicilor în domeniul protecției copilului prin dezvoltarea și implementarea de programe și servicii specializate ca: adopție, prevenirea separării copilului de familia de origine, reintegrare, asistență maternală profesionistă, dezvoltare deprinderi de viață independentă. sprijină copiii vulnerabili și familiile acestora prin furnizarea de servicii sociale și programe educaționale. Fundația oferă programe de terapie pentru copiii cu nevoi speciale, servicii de consiliere psihologică și socială pentru familii, orientare școlară și burse pentru elevii din mediul rural, centre educaționale pentru copiii cu risc de abandon școlar, programe de consolidare a capacităților pentru organizațiile neguvernamentale locale și programe de voluntariat ca mijloace a implicării comunitare. În cei 30 de ani de activitate, peste 500 de organizații (autorități publice locale și centrale, instituții de învățământ, ONG-uri, mass-media, companii) au fost parteneri în acțiunile sau proiectele derulate de fundație.

În Iași, Fundația administrează Centrul de Zi de recuperare pentru copii cu dizabilități iar în Târgu Frumos Centrul de Zi pentru consiliere și sprijin pentru părinți și copii. Ambele Centre sunt acreditate și dețin licență de funcționare conform legislației în vigoare privind asigurarea calității în domeniul serviciilor sociale.