Psihopedagog
Tip job: Part-time (4 ore/zi)
Oraș: Târgu Frumos, județul Iași

 

Responsabilități principale

  • Planificarea și organizarea activităților de educație non-formală a copiilor din medii dezavantajate
  • Asistarea și îndrumarea copiilor în vederea realizării și înțelegerii temelor
  • Monitorizarea situației școlare și asigurarea implementării programului cu ajutorul voluntarilor
  • Formarea deprinderilor de muncă independentă la copii
  • Realizarea, planificarea și organizarea de activități non-formale de dezvoltare pentru copii (muncă în echipă, socializare, comunicare, exprimare emoțională, etc.)
  • Activități de învățare experențială (excursii, vizite la muzee, etc)
  • Implementarea instrumentelor de lucru (stabilirea obiectivelor de învățare non-formală și redactarea PIP – din sfera deprinderilor de viață independentă – educație non-formală, recreere/socializare, sprijin la teme)
  • Evaluarea periodică legată de nivelul de achiziții școlare, stiluri de învățare
  • Informarea familiilor copiilor cu privire la participarea la activitățile recomandate a se desfășura în familie
  • Participarea la pregătirea materialelor de prezentare și promovare a programului

Competențe

  • Absolvent studii superioare de specialitate (licență în domeniul psihologie/psihopedagogie)
  • Experiență minimum 6 luni în programe de educație non-formală/activități educaționale și în domeniul neguvernamental
  • Capacitate de a forma grupe de copii din clase diferite
  • Capacitate de gestionare a conflictelor și de rezolvare a diverselor situații
  • Experiență în lucrul cu familiile copiilor din medii dezavantajate (prezintă avantaj)
  • Persoană pro-activă, pasionată de educație non-formală, cu inițiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilități organizatorice
  • Flexibilitate, adaptabilitate la diverse activități și contexte de lucru, entuziasm, creativitate și dorință de asumare a responsabilității
  • Abilități de organizare eficientă a sarcinilor și gestionare eficientă a resurselor
  • Experiență de lucru cu Facebook, Instagram și alte canale Social Media
  • Cunoștințe temeinice de operare PC (Word, Power Point, Excel – baze de date)

Beneficii

  • Program de lucru flexibil
  • Asigurare/decontare transport
  • Un mediu de lucru orientat spre dezvoltare profesională și organizațională
  • Context de lucru provocator, care creează și încurajează inițiativa proprie și posibilitățile de dezvoltare

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 09.04.2021, la adresa geanina.hujei@bethany.ro. Vă rugăm să menționați în subiectul mesajului: Asistent Social Fundația Serviciilor Sociale Bethany. Vor fi contactate doar persoanele care îndeplinesc cerințele menționate și sunt selectate pentru interviu.

Pentru detalii suplimentare, persoana de contact: Geanina Hujei, coordonator Centru de zi pentru consiliere şi sprijin pentru părinți și copii, telefon 0729 033 376.